»Kolegica se, recimo, sprašuje, koga bo dala učiti v deveti razred, tja, kjer bodo pisali nacionalne preizkuse znanja, ki bodo šteli za točke potem za naprej. Koga bo dala učiti, ker matematika ne dobi. Samo enega potrebuje, pa ga ne dobi.«
»Glede na naše podatke imamo v osnovnih šolah sistemiziranih delovnih mest učiteljev nekaj čez 19.000, medtem ko imamo pomanjkanja nekaj čez 700 učiteljev.«
»Javno šolstvo v Sloveniji je bilo nadpovprečno dobro v primerjavi z evropskimi podatki, če to izgubimo, bomo izgubili enega od ključnih razvojnih elementov, na katerih bi lahko počivala naša boljša prihodnost.«
»Problematično je zaradi tega, ker se pomen pedagoškega znanja zmanjšuje. To je, ne da obvlada svojo stroko, slovenščino, kemijo, matematiko, ampak to, da zna poučevati.«
»Noben administrativen ukrep ne more rešiti tega problema. Treba je dvigniti plače učiteljem, povrniti v ugled v družbi in potem se bodo odločili.«
»In seveda pod pogoji za eno leto marsikdo, ki bi ga po profilu potrebovali v šoli, ni bil pripravljen prestopiti v šolstvo.«